فایل ورد تصميم گيري خريد مصرف کننده

لینک دانلود

فایل ورد تصميم گيري خريد مصرف کننده دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد تصميم گيري خريد مصرف کننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد تصميم گيري خريد مصرف کننده،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد تصميم گيري خريد مصرف کننده :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي مديريت و حسابداري ايران

تعداد صفحات :12

چکیده مقاله:

از آن جایی که مصرف کنندگان نقطه عطف تمامی فعالیتهای بازاریابی هستند، بازاریابی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کننده آغاز می شود .مطالعه و بررسی عواملی که بر روی رفتار مصرف کننده تاثیرگذار هستند،سبک های تصمیم گیری خرید ، فرآیند تصمیم گیری خرید وبررسی میزان تاثیر هر یک از این عوامل تصمیم گیری خرید روی رفتار، شناخت و درک رفتار مصرف کننده از جمله مباحثی است که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد ، بازاریابان تنها در صورت آگاهی از این اطلاعات قادر خواهند بود محصولی را ارائه نمایند که با نیازها و خواسته های مصرف کنندگان انطباق بیشتری داشته باشد و به تعبیر دیگر کالایی را ارائه نمایند که برآیند عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان باشد و حداکثر رضایت آنان را تامین نماید. (صفرزاده و همکاران، 1390)

توضیحات بیشتر