فایل ورد تأثير عوامل بازار بر مديريت سود و هموار سازي سود

لینک دانلود

فایل ورد تأثير عوامل بازار بر مديريت سود و هموار سازي سود دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد تأثير عوامل بازار بر مديريت سود و هموار سازي سود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد تأثير عوامل بازار بر مديريت سود و هموار سازي سود،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد تأثير عوامل بازار بر مديريت سود و هموار سازي سود :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي مديريت و حسابداري ايران

تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

در این مقاله از روش مطالعه کتابخانه ای برای تعیین چارچوپ نظری، موضوع مقاله استفاده شده است. نتایج این تحقیق نشان دهنده آن است که، مدیریت برای بهتر نشان دادن وضعیت اقتصادی شرکت دست به مدیریت سود می زند و هموارسازی سود برای نشان دادن پایداری سود است که کیفیت سود را نشان میدهد. اما مکانیسم های رقابتی بازار از جمله مواردی است که برای مدیریت محدودیت ایجاد میکند و از طرفی طرح پاداش مدیران به عملکرد شرکت وابسته است و بنا براین مدیریت باید به بازار یابی و سنجش بازار برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار و در نتیجه سود بیشتر تلاش کند که برای این منظور باید شرکت و محصولات آن در بازار شناخته شوند که این کار از طریق عوامل قابل کنترل بازار صورت می پذیرد.

توضیحات بیشتر