فایل ورد بررسي مفهوم تاثيرارزش ويژه برند شرکت هاي خدماتي مواد غذايي بر ادراک مصرف کننده

لینک دانلود

فایل ورد بررسي مفهوم تاثيرارزش ويژه برند شرکت هاي خدماتي مواد غذايي بر ادراک مصرف کننده دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي مفهوم تاثيرارزش ويژه برند شرکت هاي خدماتي مواد غذايي بر ادراک مصرف کننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي مفهوم تاثيرارزش ويژه برند شرکت هاي خدماتي مواد غذايي بر ادراک مصرف کننده،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي مفهوم تاثيرارزش ويژه برند شرکت هاي خدماتي مواد غذايي بر ادراک مصرف کننده :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي مديريت و حسابداري ايران

تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

با این که ارزش محصولات غذائی و امنیت غذا از نگرانی های عمده مصرف کنندگان است. اما شواهد تجربی اندکی در موردچگونگی ایجاد ارزش محصولات غذائی و کاهش ریسک آن در نتیجه ارزش ویژه برند وجود دارد. هدف این مقاله بررسی اینمطلب است که آیا ارزش ویژه برند شرکت های خدماتی مواد غذایی (به عنوان مثال آگاهی از برند و تصویر ذهنی برند) می تواند برادراک مصرف کننده از ارزش مواد غذایی ریسک فیزیکی موادغذایی و ترجیح برند تاثیر گذار باشد یا خیر.این تحقیق برای اولین بار مسائل فوق را مورد بررسی قرار می دهد که برای درک نقش ارزش ویژه برندهای خدماتی در کاهشریسک، ادراک ارزش و ترجیح برندهای مواد غذائی ضروری هستند.

توضیحات بیشتر