فایل ورد بررسي رابطه هوش سازماني با کيفيت خدمات کارکنان با نقش ميانجي اخلاق حرفه اي وخلاقيت

لینک دانلود

فایل ورد بررسي رابطه هوش سازماني با کيفيت خدمات کارکنان با نقش ميانجي اخلاق حرفه اي وخلاقيت دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي رابطه هوش سازماني با کيفيت خدمات کارکنان با نقش ميانجي اخلاق حرفه اي وخلاقيت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي رابطه هوش سازماني با کيفيت خدمات کارکنان با نقش ميانجي اخلاق حرفه اي وخلاقيت،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي رابطه هوش سازماني با کيفيت خدمات کارکنان با نقش ميانجي اخلاق حرفه اي وخلاقيت :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي مديريت و حسابداري ايران

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین هوش سازمانی با کیفیت خدمات کارکنان با توجه به نقش میانجی اخلاق حرفه ای وخلاقیت به روش توصیفی- پیمایشی و با ابزار پرسشنامه استاندارد، به انجام رسیده است.در مجموع یافته های پژوهش نشان میدهد که داشتن دانشی عمیق نسبت به همه عوامل مثل مشتریان (جامعه و مخاطبین، ارباب رجوع و رقبا، محیط اقتصادی، عملیات و فرآیندهای سازمانی (مالی، فروش، تولید، منابع انسانی و ...)که تاثیر زیادی بر کیفیت تصمیمات مدیریتی در سازمان می گذارد نیاز هوش سازمانی را می طلبد.روش تجزیه تحلیل در این مقاله از نرم افزار لیزرل بهره استفاده گردید

توضیحات بیشتر